luni, 16 noiembrie 2009

REDEFINIRE

Stiam ca fotografia inseamna " scriere cu lumina", dar cum sa fotografiezi fara lumina imi era total necunoscut. In cel mai simplu mod, lumina inseamna deschis, aerisit, vizibil.
De cand fotografia a inceput sa-si desfaca tainele si pentru mine, am priceput ca lumina poate fi si altceva. Adica poate fi tot ce vrei. Trebuie doar sa o vezi.
In multele mele ture pe munte am realizat lucrul acesta. Am vazut cum pot sa scriu cu lumina:
" era ceata, semiintuneric, padure, si o liniste patrunzatoare. Ma intrebam mereu cum sa pot povesti cuiva linistea ce o simteam?
Am luat aparatul foto in mana si am " spus"! Am redefinit tot cea ce pricepusem pana atunci despre fotografie. Am fotografiat linistea unui inceput de noiembrie. Pentru mine atunci lumina era liniste pentru ca asta am vazut. Sau de fapt am simtit. Uneori poti simti LUMINA. Trebuie doar sa vrei."














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu