duminică, 8 noiembrie 2009

MARIUS

Se spune ca mersul pe bicicleta nu se uita niciodata. Cred ca Marius de cand s-a urcat prima data pe bicicleta lui, nu a mai lasat-o niciodata. Asa l-am cunoscut - pe bicicleta


Pe bicicleta am vazut nenumarate si minunate locuri. Am adoptat alaturi de el un nou stil de viata. Cel al weekendurilor pline de miscare, munti , paduri, si multa incredere in noi. Am invatat sa iau din energia locurilor cutreierate, si bine am facut. Energia asta ma tine drept si diferit. La fel ca el.


Fara sa stie si fara sa-mi spuna, a devenit cel mai bun prieten, desi e o generatie intre noi.



"Jesus loves me", asa spun mereu, de cate ori vremea e frumoasa in locurile prin care calcam impreuna. Dar de fiecare data vremea e frumoasa. De fapt cred ca Dumnezeu il iubeste pe Marius. MERITA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu