sâmbătă, 27 februarie 2010

CUVINTE NESPUSE

La fel ca si a altora, viata mea e o insiruire de evenimente si experiente. De tot felul. Evenimente si experiente cu oameni si despre oameni. Asa i-am intalnit si pe cei din spatele proiectului " singles camp". O idee nastrusnica si deosebit de serioasa, ce sigur pare sa fie o reusita http://www.singlescamp.ro/
Oameni singuri exista pretutindeni, iar cuvinte nespuse sunt din ce in ce mai multe. M-am gandit sa fotografiez acest lucru si sa incerc sa creez o poveste. Iata ce a iesit cu ajutorul unui nou prieten - Gigi Cindea.



Creatie.
"Imi amintesc cand eram doar un bulgare in pantecele pamantului, cum m-am trezit apoi ridicat de niste maini mari si aspre si am dat de lumina. Apoi cum o imensa caldura mi-a cuprins trupul si am devenit fier. M-am lasat apoi moale in mainile lui Peter. Dupa un timp am fost dus sa vad lumea. M-am bucurat si am tipat. Dar n-a iesit decat un clinchet. Mesterul imi ferecase cuvintele." ( text Gigi Cindea )



Vestea.
"Alese, stridente, incrancenate si persuasive, cuvinte. Incatusate in „bun de tipar”. (text Gigi Cindea )


EL si EA.
"Atingeri aristocrate, delicate si curioase. Apoi hidosenia si brutalitatea uratului." ( text Gigi Cindea )




Complicitate.
"Lasa-te cuprins de ispita si de dorinta. Viseaza. Lasa-te inrobit de placeri, de vise, de ambitii, de sperante....si cand nu le mai poti plati, inchide in urma ta, poarta." ( text Gigi Cindea )




Cunoastere.
"Mi-am dorit sa vad, sa cunosc, sa pipai, sa gust...Am vrut sa iau parte la bucuria pe care o banuiam afara. Am vrut sa stiu cu adevarat ce se intampla. Dar cand cineva mi-a strigat „Poti iesii!”, m-a cuprins teama de necunoscut si am ramas acolo..." ( text Gigi Cindea )




Atemporar.
"Intr-o lume confuza, schimonosita de incertitudine si neimplinire, spatiul se comprima, anuland vesnicia." ( text Gigi Cindea )



Cuvant captiv.
"As fi vrut sa vorbesc. Despre esenta lumii. Despre reteta reusitei. Despre elixirul binelui." ( text Gigi Cindea)



Adevar ascuns.
"Putem merge mai departe, adevarul e bine ascuns acum. Si nici unul dintre noi n-are sa-l mai rosteasca." ( text Gigi Cindea)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu